Boka Tabla - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Boka Tabla - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Boka Tabla

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

16 Januari 2015 | Curaçao, Willemstad

We hadden lekker vrij vandaag. Ik heb wel nog Moru Bondia gedaan. We werden opgehaald door de ouders van Yuri. We zijn naar Boka Tabla gereden.
Boka tabla is zijn een soort kliffen aan de rand van Curacao.
Dit was heel mooi! En we zijn nog nat geworden omdat de golven zo'n harde kracht hadden dat ze een stuk over het land gingen.

Ik en Marco hebben Kenneth nog geholpen om met stenen Kayleigh te schrijven. (er waren zo al meer namen gedaan. Dit was in een klein dalletje) Zo kan je van bovenaf de naam heel goed zien.) Kenneth heeft er I (hartje) Kayleigh van gemaakt.

Na boka Tabla zijn we doorgereden naar Playa Kallki. Een klein wit strandje in het uiterste puntje van het eiland.

Het eten was hier wel heel duur! 15 euro voor en Panini (tosti)!!!!
We hadden allemaal heel erg honger dus we zijn op een gegeven moment naar Janchies gegaan en daar gegeten.