Gospel kerk + dierentuin - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu Gospel kerk + dierentuin - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marina Moerland - WaarBenJij.nu

Gospel kerk + dierentuin

18 Januari 2015 | Curaçao, Willemstad

Om 9 uur zijn we naar de Gospel kerk gegaan waar ze allemaal dansen en zingen. En hierna naar Parke Tropikal.

Hierna naar de Albert Heijn om Griekse kofta (rijst en gehaktballen en lekkere saus) en bijbehoren te kopen. Yuri en ik gaan namelijk koken vanavond voor iedereen.

Daarna zijn we wezen lunchen bij Kokomo.

En daarna flink aan de slag gegaan me koken aangezien we optijd klaar moesten zijn omdat we daarna naar Piratebay gingen om te luisteren naar de live reggae muziek.

We hadden echt een flinke pan gemaakt. Moet ook wel want we hebben gekookt voor 9 personen. Gelukkig vond iedereen het heerlijk!!

• 10 Februari 2021 - 23:09

Anne:

Hi Marina,

Weet jij toevallig nog het adres of de naam van de Gospel Kerk in Curacao?